Neyse sevgilime Peninsula diye bir tur varmış onunla gidelim deyince; yine bana farkettirmeden (o öyle sanıyor!!!) geçiştirmeye çalıştı .( bakarız, bi araştıralım, ne gerek var, bir de x tur a bakalım… vs gibi cümleleri sarf edince artık anlıyoruz ki “yine nereden çıkardın bu değişikliği, gidelim paşa paşa x tur la kafamız rahat etsin cümlesini …)

Çünkü benim sevgilim otapark ta bile hep aynı yere park eder, Carrefour a hep aynı kapıdan girer, yıllardır kazıklandığını bildiği halde aynı telefon hattını kullanır, 1 aydır evimize interneti bağlayamayan TTNet ten bir türlü vazgeçemez bekler beklerrrr…Tabii bu huyunu seviyorum, benden de kolay kolay vazgeçemez bu durumda die 🙂

Peninsulayı tercih etmesinde en etkileyici faktör diğer x Tur a göre fiyatının bi hayli uygun olmasıydı, ama yine de odaya girene kadar içinin tam olarak da rahat etmediğine eminim!! Tercihimiz kesinlikle doğruydu Peninsula tüm övgüleri sonuna kadar hakediyor. Hiçbir sorun yaşamadık, uçakta koltuklarımız bile seçilmişti. Buradan tekrar teşekkür etmek isterim kendilerine özellikle de Deren Hanıma…

Peninsula tur ile Conrad oteli tercih ettiğimiz için sürekli şükrettik çünkü o keşmekeşte çalışanlar sizi karşılayıp havalanındaki her an yanınızdalar, neredeyse uçağa sizinle binecek koltuklarınızı temizleyecekler o derece yani.

maldivler balayı turları

Saat kaçta olursa olsun her an bavullarınız taşınıyor, Conrad a ait özel lounge da ağırlanıyorsunuz. deniz uçağını beklerken

maldivler turu

. (Diğer oteller için lounge hizmeti yok sanırım, bir de her müşteriye ayrı çalışan da görmedim, bunu dikkate almakta fayda var, havaalanında bocalayabilirsiniz.)

Ben bir prensesim diyor iç sesim 🙂

maldivler

Conrad Lounge a girerken, tatilin her anında büyük keyifle karşılayacağım havlular ikram ediliyor, başta anlayamıyoruz neden bize havlu vermek istediklerini ama kullanınca o kadar ferahlıyorsunuz ki anlatamam.

Burada kağıt havlu falan yok. Sıcak ve soğuk olmak üzere misss gibi kokan el havluları var ve nereye gitseniz size ikram ediliyor. Tuvaletlerde bile kağıt havlu yerine , temiz havlular var ve içine atmanız için kirli sepetleri. Her biri pırıl pırıl ve inanılmaz kokular yayıyor etrafa.

Lounge da dilediğimizce yiyip içtikten sonra deniz uçağımız geliyor ve benim kalbim küt küt , o kadar saat uçtuğum halde kendisi minik verdiği heyecanı büyük bu uçaklara bayıldım.

Bu kadar yolculuktan sonra çok şükür ki otelimiz için inişe geçtik, off çok heyecanlıyım, sürekli dua halindeyim inşallah hayal kırklığına uğramayız, düşündüğümüz gibi buluruz diye.

maldivler balayı

Uçaktan inip Kral ve Kraliçe gibi edalarla 10 kişilik karşılama komitesinin yanına salına salına gidiyoruz, aman Tanrım anlatılamayacak kadar güzel renkli bir deniz bu.
Köprünün üzerindeki odaya alınıp, bavullarımız odamıza yerleştiriliyor, herşey o kadar sistemli ki.

Ve tabii olmazsa olmaz havlularımız geliyor bu defa da soğuk olanı deniyorum mis misss.

Bir de yaptığımız bir hata var siz bu hataya düşmeyin!! bavulun içini sivri akıllılık yaparak erikli su ile doldurduk, internetten yazmışlar yanınıza alın diye.

Hiç gerek yok adada arıtılarak elde edilen ve ücretsiz her yerde bulabileceğiniz bir su var, tamam Erikli kadar iyi değil ama kötü de değil, o ağırlığı taşımaya değmez.

Balayı çiftine özel karşılama…

Sabah kahvaltımız yok yokk… Sevgilim sanırım 3. Bardak mango suyunu ve 2. bardak sütünü içmiş şu anda.
İnşallah bizim kadar şanslı olun sizde.

Atoll Restaurant ta akşam yemekleri bize hediye edilmiş oleyyyyyyy (iki kişi yemek 140 Dolar bu arada hatırlatayım…) dakika bir gollll … İlk dakikadan belli oldu süper bir tatil olacak .
Şöyle bir uygulama var ; mesela biz o akşam Atoll de yemedik de gidip kendi paramızla Ithaa Restaurant ta yedik, bu durumda hesabımızdan her yemek için 140 Usd düştü. İnanılır gibi değil di mi. Hediye ettikleri yemeği yemediğimizde bile parasını geri ödediler yani.